joi, 15 octombrie 2009

Ipocrize, sau o alta forma de viata

Pe principiu "Muschii mei minte nu are" exista si "Banii mei minte nu are". Prin prisma meseriei mele, prin faptul ca mi'am schimbat cat de cat stilul de viata, prin faptul ca am cunoscut diversi oameni.., am ajuns (tineti'va!) sa mai trag din cand in cand la cafenelele de pe Dorobanti si nu numai. Va dati seama? Rockerasul ala vesnic nemultumit de viata cotidiana si un critic vesnic a celor de langa el a ajuns sa'si aseze curu in cafenele de pe Dorobanti. Dorobanti, acest Champs-Élysées al Imputiciunii asteia in care stau, are cafenele dragute. Chiar dragute, prin serviciile prestate, prin aerisirile pe care le detin si prin multe altele, prin faptul ca iti poti permite sa mergi acolo cand vrei si sa arati cum vrei pentru ca vei fi tratat la fel. Bah frate, dar IQul? La asta localurile respective lasa de dorit. Fitzosi si fitzoase care nu au alteceva in cap decat cancanuri si bani si masini si aberatii, numai de de'astia ai parte pe'acolo. Oameni care au replici de genul (pe'asta am auzit'o acum 1 h) "Am atatia bani incat pot sa'ti cumpar toata familia" sau "Am dat 20 de lei pe pachetul asta de tigari", in conditiile in care nivelul de nicotina este la fel ca unui Pall Mall (7 lei). Eeeee???? Banu frate! Banu face diferenta la ora asta intre oameni! Si nu nivelul de inteligenta si de cultura generala! Cat de trist! Cat de trist! Bah, am mers si la terasele de pe Smardan, preturile fiind aceleasi cu astea de pe Dorobani, bah dar macar acolo sunt oameni culti si poti sa stai de vb exact ca un om normal, unde poti sa intrebi si la masa alaturata ce parere are despre o problema sau alta. In Dorobanti e zona Crepusculara. LA MUUUUUUNNNNNCAAAAAAAAAAAAA BBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Va doresc Pace Lumina si Iubire!

P.S.: Miroase a iarna, ati simtit? :D:x

Niciun comentariu: