luni, 12 octombrie 2009

Tehnica noua, aberatia profilor

Scriu acest post in timpul unui groaznic si plictisitor curs de biochimie de la masterul meu. Sala noua, sala de conferinte vezi Doamne, frumos mobilata si zdravan dotata. Profa detine un laptop Asus (RECLAMA!!!), conectat la un videoproiector pentru a sustine cursul dintr'un format .pps, si la un moment dat... BUF!! A picat laptopul. 2 oameni se chinuie sa refaca retelistica si sa readuca imaginea pe panza proiectoare astfel incat eminentii cursanti sa poata scrie sau sa aiba habar de ce se vorbeste pe'aici. Sunt atat de plictisit incat incep sa imi dau seama de ce pestii nu au tzatze :)). Poate imi raspundeti voi. Nu va doresc si voua. Imi zboara mintea in mii si mii de locuri, dar cel mai persistent gand este acela ca voi pleca in Paris pentru ultima data in acest an cu cel mai bun prieten al meu. Va fi un adevarat dezmat, 6 zile de petrecere si voie buna, cu Disneyland si Asterix, cu Sena si altele.. Paris.., je t'aime.

Pace Lumina si Iubire va doresc

Un comentariu:

Dark_Lady spunea...

salutare, frate! ce „jmecheri” se cred profii noștri acum cu laptop-uri și tehnici răsuflate și de cacao precum pps-urile și videoproiectoarele... bleah... cât despre Paris, frate, poate mai facem vreo cântare pe la sală până atunci... chip in taci :D

mulțam pentru dorința de Pace, Lumină și Iubire... frate ;))