joi, 24 decembrie 2009

Quadratura



Pentru Fratele si Sora mea


Inchei un alt ciclu dedicat bunilor mei prieteni Alex si Andreea, cu partea elementelor supreme, cu imbinarea celor cinci elemente vitale: Pamantul, Apa, Aerul, Focul. Dragii mei prieteni, sper ca ati citit si ca ati inteles ceva din aceste lucruri uita'te intr'o oarecare masura si sper din suflet ca Pacea, Lumina si Iubirea sa va calauzeasca peste tot in viata.

Quadratura este cea mai completa forma de existenta universala, in care toate elementele care exista in acest vast si complex Univers se unesc pentru a crea. Pamantul este materia, acea forma bruta si solida, opaca, din care ne nastem si in care suntem bagati dupa moarte. Pamantul reprezinta Trupul, aceasta carcasa bruta care tine in loc Spiritul si nu'l lasa sa evolueze asa cum si'ar fi dorit. Apa este acea forma care se muleaza perfect peste abisurile Pamantului si peste varfurile Celeste, reprezentand forma maleabila a Pamantului si instabilitatea totodata datorita curentilor ei. Aerul, elementul atat de subtire si atat de usor, insesizabil si nematerial, dar fara de care noi nu am putea exista. Aerul este un element care modeleaza Pamantul, misca Apa, Aerul este elementul care ne aduce impreuna. Focul (elementul meu :D), este forma cea mai calduroasa si cea mai primitoare, dar totodata si cea mai distrugatoare si arzatoare. Focul este intretinut de Aer, stins de Apa si care modeleaza Pamantul. Focul este elementul sau sursa vitala a tuturor energiilor. Aceasta este Quadratura. Asa cum spunea si Pitagora, numarul 4 este misterul creatiei, misterul creatiei universale. Imi place sa cred ca Omul se afla in mijlocul acestei mistice creatii. Stiti, e ca atunci cand facem semnul Sfintei cruci pe noi: In numele Tatalui, al Fiului, al Sfantului, Duh, Amin. Cele doua linii spirituale se unesc deasupra meridianului principal de energie pe care Omul il are, din care se alimenteaza chackra chinezeasca. Omul se afla in centrul acestor 4 elemente, iar ele contribuie la ridicarea omului in egala masura pe tot parcursul vietii noastre, ca si cum noi am fi gatul unei palnii prin care se scurge esenta celor 4. 


Pacea Lumina si Iubirea sa fie cu voi. Cu voi toti!

Niciun comentariu: