luni, 14 decembrie 2009

Viata! Foarte mult chef de Viata!


Este un status pe mess pe care'l am deseori. Am nevoie de Viata, am nevoie disperata de Viata. Scrisesem in postul trecut ceva legat de singurate si depsre dorinta acerba a Omului de cunoastere, de a fi cel mai mare dintre toate vietatile Pamantului. Din pacate acest lucru duce deseori la detasare fata de viata sociala si cotidiana. M'am scufundat in ultimul an mai mult decat in toti cei 10 ani in a studia si a intelege stiintele oculte, kabbaliste, shamaniste, am citit mii de file pentru a intele Viata si pentru a cunoaste Cunoasterea. Ajungi la un moment dat sa intelegi forma cuvantului si sa treci dincolo de forma pentru fi mult mai intelegator cu lumea care te inconjoara. Viata, aceasta Renastere pe care o avem conform doctrinei hinduse (si nu numai), este suprematia Universala. Este acea vibratie pe care care Universul o ofera pentru a nu fi gol. Iar noi suntem un univers, iar Universul se afla in noi. "Nu ştiţi că noi vom judeca pe îngeri?.." Epistola Sf.pavel catre Corinteni 6:3, iata puterea noastra universala, putere pe care o avem gratie cunoasterii si gratie dorintei acerbe a omului de a cunoaste. Am vrut mereu sa stiu tot ce se intampla in jurul meu, am vrut de cand ma stiu sa cutreier lumea in lung si in lat si sa ma intalnesc cu Oameni, am vrut mereu sa impartasesc tot ceea ce cunosc cuiva care merita si este in stare sa accepte unele lucruri si sa le inteleaga. Cutreier lumea (ma rog, Europa :D), dar nu exista omul caruia sa'i spun. Singuratatea mea si singuratatea Omului in general se datoreaza acestei lipse de a impartasi cuiva. Degeaba ajungi sa vezi lucruri care depasesc imaginatia umana si ar putea foarte simplu sa intre in domeniul SFului, degeaba ajungi sa cunosti elementele primare universale si sa le asculti, degeaba iti indopi capul cu tot felul de lucruri care sunt totusi esentiale, care sunt simple si primare, daca nu ai cu cine sa vorbesti si cu cine sa impartasesti aceste lucruri. Asta e chiar trist. Am nevoie e Viata, am nevoie de cineva care sa inteleaga cuvintele mele "filosofice" (vorba unei prietene), am nevoie de Viata.
Ceea ce va doresc si voua!

Pace Lumina Iubire

Niciun comentariu: