joi, 31 decembrie 2009

Un an nou fericit!

Eu, Leul care tace si Andrei Şoancă (una si aceeasi persoana), va doresc un an nou bun si fericit, plin de evenimente frumoase si care sa va ridice spre zone mai frumoase si mai bune. Va doresc un an 2010 linistit si in care sa aveti parte de cunostinte si de intelepciune.

Frati Masoni, va doresc Pace multa, Lumina din belsug si Iubire nemasurata.


P.S.: Multumesc mult pentru sprijinul acordat in momentele mele de cumpana si sper ca la un moment dat in viata sa va pot ajuta si eu. Multumesc Alicei pentru momentele frumoase pe care mi le'a oferit in acest an si pentru ca isi merita cu varf si indesat titlul de Best, multumesc Sabinei pentru faptul ca atunci cand a fost nevoie, mi'a fost alaturi si pentru ca incearca sa asculte de mine, multumesc surorii mele Andreea (Best)pentru discutiile frumoase si pentru incurajarile pe care mi le'a oferiti de'a lungul timpului, multumesc Oanei pentru ca exista si ca a aparut in turma mea (de haita de lei), multumesc fratelui Oreste pentru invataturile pe care mi le ofera si pentru intelepciune de care da dovada, multumesc lui Toni pentru ca e un nebun si un amuzant ori de cate ori se iveste ocazia (hai santal aat), ii multumesc fratelui meu Alexandru (Best) pentru faptul ca mi'e frate si pentru discutiile noastre interminabile despre istorie/masonerie/ezoterism, multumesc Alexandrei ca a reusit involuntar sa m'ajute, chiar si Marinei ca m'a'nvatat lucruri bune (pacat ca nu e in stare sa le aplice), multumesc lui Ionut ca imi tine ritmul si nu in ultimul rand Parintilor si Bunicilor mei pentru tot. Prin urmare, fratii mei masoni, va doresc un an nou fericit si bogat sa sa fiti pe pace, maine va fi mai bine!

Un comentariu:

Dark_Lady spunea...

Şi tu eşti cel mai dă BEST of dă BEST broadăr evăr... Un an ce vine plin de toate cele bune şi ţie... nu o să-ţi înşir acum toate urările pe care le am în cap pentru tine, pentru că nu au ăştia pe blogger spaţiu câte aş avea de scris ;;) şi toate numai de foarte bine pentru că eşti omu' care merită frumosul şi binele ;)

pup... ne vdm la spart anu' diseară... nush de ce, dar am impresia că o să fie foarte fain...