sâmbătă, 19 decembrie 2009

A venit iarna

Cand eram mic ma invatase taik'meu o poezie.. bine, poezia e scurta, si nu m'a invatat ad literam, ci a zis'o o data, dar avand in vedere ca eu aveam un creier spongios.. In fine. Zice'asa:

A venit iarna draguţa

Zise'n gândul ei maimuţa

Scărpinând cu laba puţa

Eh, cand am zis chestia asta la scoala, prin clasa a 2-3a, i'am facut pe'ai  mei sa faca o vizita neplanificata pe la scoala, doamna invatatoare fiind de'a dreptul uimita de cunostiintele mele in domeniul...... prostiilor.

Cred ca baietii astia care ne conduc intr'un mod civilizat si plin de ardoare tara, asta si fac.. isi scarpina..., oh well! Mi'e rushine sa zic. Oricum, am facut un drum pana la F64 sa'mi cumpar ceva de Craciun. Nu pot sa spun cum am inotat prin nametii de pe trotuare. Pai bine domnule, dar trotuarul cine'l curata? Daca imi rupeam gatul pe'acolo pe la Palatul Justitiei, pe Splai, pe cine dadeam in judecata? Pe aia de la Palat, care nu au curat trotuarul din fatza casei, pe aia de la Primarie care nu s'au ocupat de zapada, sau pe bocancii mei de iarna antiderapanti, antiacvatici, antijeg, antiprostie, anti_ce_vreau_eu?

Suntem niste d'aia!


Pace Lumina Iubire

Un comentariu:

Dark_Lady spunea...

"Forte fain dom'le"... pe cine pisicii mei sa dam in judecata frate, poti sa-ti rupi gatu', sa aluneci de pe pod la izvor de exemplu si sa te duci dracu in dambovita sa te ineci (ma refer la mine cel putin) k nu da nimeni o basina sparcaita pe tine in tara asta de cocalari... Pacat de iarna ca este un anotimp atat de frumos... si preferatul meu... Abia astept sa plec sapt viitoare din bucuresti sa merg acolo unde sigur ma voi bucura de zapada in "cel mai dulce stil clasic" ;) Cat despre poezia invatata de tine... SUPERBAAA!! imi aduce aminte de activitatea mea zilnica unde picii deja au inceput cu texte despre "maricica cu cercei" sau "tanti mita biciclista" ;;) mdaaaa