joi, 17 decembrie 2009

Suntem niste....

... niste d'ăia! A'nceput de ieri sa cada, cate'un fulg. Acum a stat. Pai bine bai fratilor, ninge putin prin orasul asta plin de "inteligenti" si in loc sa ne bucuram asa cum trebuie de ninsoare si zapada (adik civilizat) noi incepem sa injuram. Buuuunnnn.... Am fost marti la concertul baietilor astia, ca o chestie de a iesi din rutina. Si ma trezesc dimineata, arunc un ochi pe geam si raman blocat: zapada multa pe zidul din curte, floconi (din fr. "flocon") de'aia rapizi de'ti intra in ochi si te enerveaza, si mai mult de'atat, se depun. Ma asteptam sa ninga, dar nici chiar in halul ala. Realizam ca o sa fie un calvar drumu' pana la Polivalenta seara, la ora concertului, asa ca am hotarat sa plec pe la pranz, sa'mi las masina acolo si sa ma intorc cu metroul. Nu zic ca am facut 40-45 min pana la Polivalenta, dar altceva e si mai nesimtit. Coborand in subteran sa iau trenuletu care sa ma duca acasa, realizam ca statia era cam goala. Stiti.., ca la ora de inchidere a metroului. GOALA! OK.....! Ma gandeam ca e greva iar si ca de'aia prin oras era calvarul care era. Vine trenu'. Shock :)). In tren, la fel de gol ca si pe peron. S'au mai adunat ceva pe la Unirii si Universitate, dar prea putini as zice eu in conditiile in care afara ningea de rupea de atatea ore bune, in conditiile in care ora era de varf, si na.., lumea se plimba. Inca o data, dragii mei concetateni bucuresti pe care va suport, imi demonstrati ca nu sunteti si ca nu veti fi niciodata civilizati. S'a inventat metroul! De ce nu circulati cu el daca puteti? In fine. Recapitulam: m'am dus cu masina la facultate pe adevarate poduri de gheata si ma gandeam la iarna suprinzatoare (;) ), m'am plimbat cu un metrou nesimtit de gol in raport cu ce era la suprafata si la ora respectiva, si'am zis, WTF, hai si pe jos. Trebuia sa ajung pe la Alba Iulia.., cu masina era imposibil, metroul la ora aia era cam dificil, asa ca am luat'o pe jos, din Romana. 45 de min de mers pe gheata, pe trotuar si pe asfalt, facand echilibristica si ascultand in mp3 muzik faina. M'a socat cand am vazut o batrana care se intorcea (zic eu) acasa, batrana care se deplasa cu ajutorul unui cadru. Ma gandeam ca dak  femeia prinde o gheata, s'a dus pe copca. In Germania, stim bine ca daca nu'ti cureti trotuarul din fata casei si isi rupe unu' piciorul platesti o amenda de nu te vezi. Am ajuns acasa absolut dezgustat de ceea ce am intalnit. Cireasa de pe tort? Cobor iar la metrou in Romana sa ajung la Brancoveanu. Aglomeratie jos, mare aglomeratie, dar aglomeratie si in tren. Iar tipu care ne ducea spre destinatie zice ca sa eliberam si noi usile, ca sa se poata inchide. Pai bine frate, am inceput eu sa urlu la el, tupeu de salarii imense in perioada asta aveti, dar sa bagati mai multe garnituri nu va fată mintea aia de vaci si boi sa cumparati, tocmai pentru a fluidiza subteranul. De ce ma costa aproape 50 de eurocenti 2 drumuri pline de pipaieli si buzunareli si imbranceli si transpiratie imbacsita sau mai stiu eu ce.. O zi absolut superba. Finalul zilei a fost unul si mai placut, ramanand intr'un final cu zambetul pe buze si cald. Ceea ce va doresc si voua!


Pace Lumina Iubire

Niciun comentariu: