joi, 7 ianuarie 2010

Camera mica



Imi aduc aminte de piesa lu' nenea Alifantis, in care zice o camera mica, dar incap toti prietenii mei in ea. Adevarat. Sunt intr'o camera mica, si nu, nu este a mea. O camera mica, de camin, in care zac doua paturi aruncate de'o parte si de alta de'a lungul camerei, un birou mic in care sta batraneste un monitor vechi acoperit cu ceva jucarii si cateva stickere, o veioza care se uita dubios spre mine, o bicla pe langa care treci daca vrei sa ajungi pe hol.. O camera mica dom'ne ce sa mai. O camera mica in care pot incapea cu usurinta putinii mei prieteni. Stiti voi/ei care, nu stau sa'i enumar. M'am laudat in putinele mele posturi cu ei si imi pare sincer rau ca nu'i cunoasteti. Nu vreau sa scriu despre ei si despre camera asta mica in care stau acum, ci despre stilul in care studentii din camin isi pregatesc sesiunea si presesiunea. Well, multa galagie, muzichie din belsug, petrecere la o camera vecina.., its more than fun. Un stil de viata pe care nu mi l'as dori, un stil de viata pe care nu cred ca as fi in stare sa'l duc. Prefer linistea si muzica in surdina decat haosul si galagia de pe holul caminului. E ora 0022 acum si pe hol lumea vorbeste.., destul de tare pentru aceasta perioada as zice eu destul de interesanta din viata unui student. Adica pana mea, stim cu totii cum e.., nu inveti trei luni ca in a patra sa iti toci creierii ca sa inveti ceea ce n'ai avut chef sa inveti in timpul semestrului. Iar daca femeia de serviciu responsabila de un etaj nu se ocupa sau cei de la administratie, se aduna un frumos tomberon plin de gunoi in care totul pare ca'ti cade in cap. Bafta la sesiune bai si sa aveti parte de note mari care sa va satisfaca si burse/mastere/doctorate in afara ca e mai bine.

Pace Lumina Iubire

Niciun comentariu: