marți, 19 ianuarie 2010

Ninge in Bucuresti

Eu: Traiti! Nu va suparati, stiti..., afara ninge rau de azinoapte si se circula ca naiba prin oras. De ce nu sunteti pe teren sa luati zapada de pe asflat ca sa se circule mai bine?

Sofer: Da' ce bah, eu n'am voie la pauza? Nu vezi ca'mi fumez tigarea? Hai jet de'aici!

E: Pai da dom'ne ia pauza.., de parca lucrezi nonstop toata iarna.., ia pauza.., mufeaza'ti tigarea, dar floconii astia de cad de sus nu au pauza! Ce ne facem?

Sofer: Nu ma priveste! Hai, lasa'ma!


Mda. Discutie intre mine si un sofer de'asta de dezapezire, ieri pe la pranz la intersectia Vatra Luminoasa cu Mihai Bravu. Acolo stateau doua masini cu lamele ridicate, si cu grashii la volan. Oameni simpli, oameni care probabil nu si'au primit salariul.., dar chiar si'asa.. mi se pare foarte nesimtit ceea ce e in oras. Cum adica sa nu poti sa faci un bine societatii pentru ca esti tu nesimtit? Oh well, traim intr'un oras nesimtit prin nascare, de ce oamenii din el ar fi diferiti? Seara, pe Floreasca, vad un batalion (adik cca 20 de oameni) imbracati in acele haine reflectorizante.., si se plimbau ca hobbitii pe trotuar, curatand zonele unde sunt semnalizate trecerile de pietoni, cu lopetile. Deci se poate! Si'am facut si desene pe asfalt, undeva in zona Baneasa, apoi pe la Orhideea, si in general pe strazile capitalei, pline de nameti. Seara s'a'ncheiat cu un razboi intre mine si cateva bucate din Oana, care era un mic om de zapada. Foarte frumos! Mai facem. Si'afara ninge...

Niciun comentariu: