miercuri, 13 ianuarie 2010

Iubire






Pentru Fratele si Sora mea



motto: Iubirea nu face rau aproapelui; iubirea este deci implinirea legii (Romani 13:10)

Iubirea, acest nobil sentiment a fost uitat. Ideea acestui post o aveam in cap de mult timp, dar am tot amanat sa scriu pentru ca nu ma simteam capabil. Duminica am vazut emisiunea lui Orestre in care a avut ca invitat pe Doru Bem si vorbeau despre iubire. A fost acel lucru de care aveam nevoie pentru a scrie despre iubire, asta si dupa ce'am vazut Avatarul.

Am pierdut notiunea de Iubire. Spunem atat de greu te iubesc si'o spunem asa.., in soapta.., sa nu care cumva sa ne auda si altii care mai apoi sa rada si sa faca ironii. Suntem creati de catre Marele Creator din Iubire, parintii nostrii cand fac dragoste o fac din iubire si rodul iubirii lor suntem noi. Am uitat sa fim puri si sa ne iubim semenii (defapt stai! niciodata n'am facut asta! hmmm, nici macar eu), am uitat sa fim puri si sa ne iubim Mama noastra, pe Geea, am uitat sa fim puri si sa ne iubim Tatal nostru, Universul. Am uitat. Noi cand ne nastem o facem cu toata intelepciunea Universului si a Pamantului si suntem mai mult constienti de asta, dar uitam pe parcurs. Cunosc o persoana draga mie care mi'a marturisit ca'si aduce aminte de lucruri care i s'au intamplat la 1 an. Vedeti, noi suntem capabili de multe, avem aceste abilitati, dar uitam sa le folosim. Am uitat sa iubim Pamantul, iar acesta sufera ingrozitor de mult, si se va razbuna pe noi pentru ca l'am intinat cu egoismul nostru mult prea mare. Sper sa nu fie prea tarziu pentru noi, dar daca este, tineti'va bine, pentru ca se va scutura o data atat de tare de atata "praf" (a se citi oamenii) ce s'a asezat peste el, pentru a straluci din nou. Am uitat sa iubim Universul, iar acesta si'a uitat copiii pe care i'a zamislit si nu prea mai raspunde multora dintre noi. Am uitat sa ne iubim parintii, am uitat sa le spunem ca ii iubim si ca le multumim pentru toate cele ce s'au intamplat intr'un mod placut sau nu cu noi, cu noi ca familie. Am ajuns sa iubim Banul, aceasta iscoada a lui Satan, care a reusit sa faca precum zice in Biblie: "am sa'ti dau totul, numai sa te inchini mie". Si noi ne'am inchinat banului, banul cu care a fost vandul singurul Om care nu trebuia vandut.

Te provoc, pe tine cititorul meu, ca de azi sa ajungi un om bun, un om care sa zambeasca si care sa priveasca mereu lucrurile frumoase asa cum sunt ele, care sa fie mereu intr'o armonie si iubire fata de sine si fata de cel de langa el, de prietenii si dusmanii lui. Iubiti'va! Invatati sa iubiti si invatati sa spuneti Te iubesc. Nu este chiar atat de greu si nu este deloc de ras, o sa vedeti ca veti reusi sa aveti parte numai de lucruri frumoase, pentru ca exista cineva acolo Sus care zambeste pe sub barba si o sa faca in asa fel incat tie sa'ti fie bine. Ai sa vezi cate se vor schimba in viata ta. Zambeste, fi frumos, iubeste, fi un om bun, si'ai sa vezi atunci ca tot Universul va complota pentru fericirea si implinirea ta pentru ca tu sa poti propovadui mai departe aceasta lege nescrisa dar atat de importanta!



Pace, Lumina si Iubire va doresc!

Niciun comentariu: