joi, 14 ianuarie 2010

Teatru de club



Pe principiul Du'te bah...

Am iesit ieri seara cu bucatele din Oana (ca Oana din bucate e prea demodat) pt ca Sabina a vrut sa mergem sa vedem o piesa de teatru. Din motive neelucidate inca de criminalisti, Sabina n'a reusit sa aterizeze, asa ca Oana isi cheama o prietena. Eu, intarziat ca de obicei, pentru ca imi place sa imi fac simtita intrarea si prezenta :)). Locatia? Pai in Laptarie, acolo unde este lume multa si mult fum si unde lumea asteapta primavara sa se deschida motoarele, fete (a se citi fete si fetze) noi si fete vechi, lume pe care o stiam din vara.. nimic nou sub Soare. Si ne asezam pe scaune, si eu carcotasu' din mine nu se poate abtine sa nu comenteze: ce'i asta frate, asa in spate? pai nu vad nimic de'aici. Cum e scena pusa? Aha.., pai da, dar tot nu cred ca o sa vad. Si eram asa de entuziasmat de ideea de a merge la teatru in Laptarie, ca ma gandeam ca ma duc acolo si'mi iau un suc si'mi aprind duios o tigara si sorb in linistea piesei de teatru. Dar nuuuu, 3/4 din club era teatru frate! Cu locuri inscriptionate pe scaune, cu liniste de'aia de teatru, cu lume care se aseza frumos pe scaune, vorba aia, doar esti in cladirea TNBului. Si incepe piesa. Aaa, piesa se numeste Te iubesc! Te iubesc? si v'o recomand. V'o recomand nu pentru ca e o piesa zdravana, ca nu e, dar e mai mult decat amuzanta! O piesa de teatru in care lumea rade si pret de 90 de min (cred!) uiti ca esti obosit sau ca maine nu mai ai serviciu. Si cum stateam eu si ma pregateam de urmarit piesa, si sa fac si niste poze, se aseaza o pupaza in fata mea, cu o claie de'aia bagat pe bigudiuri marunte marunte marunte cu carlionti multi multi multi si... naspa frate! Cum sa te duci la teatru cu paru' ala? Pai la cel din spate nu te gandesti? Io ce dracu sa mai vad din piesa? ca vedeam o mare chestie blonda care'si mai flutura pilozitatea capelina in functie de cum batea aeru conditionat (sau curentu', nu m'am prins inca). Dar cel mai amuzant nu mi s'a parut schimbul de replici (la unele am ras copios) ci momentul sau momentele in care se proiecta ceva scris pe o panza. Zic de "ceva" pentru ca eu nu aveam acces. Mdeah, ati ghicit, o blonda bagata in priza... Piesa avea in momentele de trecere dintr'un act in altul, ceva proiectat pe o panza alba care definea actul. Si daca primele 2 proiectii lumea n'a prea obiectat (inafara de prima, in care cei ca mine care nu vedeau bine au scos niste sunete de'alea ofticate) iar eu nici atat pentru ca m'am prins mult prea tarziu ca s'a proiectat ceva, restul piesei ii vedeai pe astia cum se ridicau de pe scaune ca ciupercile dupa ploaie sa citeasca. Si pentru ca se ridica un singur tip dintr'un grup (ca se merge in grup la teatru, altfel nu e amuzant) si acolo erau muuuulte grupulete, se auzea asa pret de cateva secunde bune, in cor aleator, ce scria acolo pe chestia aia. Am inteles ca replicile de pe panza sunt trecute pe un site, asa ca Google it! Mda, m'a amuzat teribil partea asta din piesa alaturi de cateva replici si situatii absolut dementiale. Merita beletul, dar sa va aprovizionati din timp de la bar, sa fumati si o tigara inainte, ca deh, esti la teatru bah si n'ai voie sa fumezi, doar aia de pe scandura (a se citi scena) au permisiunea de a fuma si bea la discretie. 

Am fost la teatru, ceea ce va doresc si voua!


Pace Lumina Iubire

Un comentariu:

fata cu floarea din vioara spunea...

Ma bucur ca v-a placut. Oana stiam ca a mai vazut piesa, dar exista totusi riscul ca tu sa ma injuri. Daca ai scris de bine, inseamna ca totusi nu te-ai suparat ca te-am scos din casa (chiar si absenta). Si criminalistii aia nu au ce sa elucideze pentru ca eu nu sunt moarta/batuta/disparuta, ci doar in ultimul an de liceu. O luam ca Holmes :P Am avut meditatii si mi-a decalat tot programul pe toate zilele... asta daca tu chiar tii musai sa afli.
Si abia astept sa vad si eu piesa, dar cu Alex, de s-ar putea. Altfel nu ma duc la o piesa cu titlul asta, chiar daca stiu ca o sa-mi placa sa rad copios o seara.
Anivai, ti pup si ne mai auzim >:D<