luni, 18 ianuarie 2010

Oras alb

Din pacate nu este vorba de Belgrad ci despre Bucuresti. A inceput de ieri sa cada cate'un fulg si tot cade spre fericirea mea de pieton si spre necazul meu de sofer. Nu ma asteptam sa mai vad zapada.., cel putin nu aici. Adevarul e ca nici nu mi'am dorit sa o mai vad pe'aici, ca m'am saturat sa platesc motorina si pt ca vreau sa ma plimb cu bicla. Ma trezesc in dimineata asta si raman uimit cum ningea.., adica aseara ningea frumos si linistit, cu fulgi mare si plini de fericire, asa cum ar fi trebuit sa ninga de Craciun, si acum ningea rapid si nervos. Afara ninge pagan si parca intr'o nesimtire crasa, in care noi, locuitorii acestui mirobolant oras trebuie sa suportam incapacitatea unora de a face in asa fel ca orasul asta sa para totusi mai primitor si mai frumos si mai interesant. Colac peste pupazoi, programul meu de vreme imi zice ca afara sunt -5 feels like -10, si niste baieti s'au gandit sa schimbe tzevile de la distrigaz in coltul strazii. Rezultatul? Nu am caldura, am 3 pereti in afara casei, m'am saturat sa inghet, vreau cald, vreau in alta parte. Si ca sa folosesc un banc pe care l'am auzit ieri, sunt "lucrat" energetic de oamenii de la conducere. O sa ies in oras peste cateva ore si'am sa ma intalnesc cu o masina de'aia de curata pe strade si am sa'l intreb ce si cum se circula prin oras.

Pentru un viitor mai bun, va doresc traditionalul Pace Lumina si Iubire!

Niciun comentariu: