joi, 17 iunie 2010

Du'te Bah!

Domn'e, trebuie sa ma laud! Pai daca nu eu, atunci cine? Vorba lu' Joe n'am vazut baiat mai valoros decat mine (sau ceva de genul asta). Ieri a fost o zi superba din toate punctele de vedere. Am mers la tenis, meci greu domn'e. 2-6, 6-4, 6-4. Meci greu ca era zgura apoasa (de la furtuna de marti) si nu era Soare ceea ce a pastrat destul de mult umezeala. Dar cel mai enervant a fost vantul care batea cand vroia si de unde vroia el. Oricum, totul e bine cand se termina cu bine, important e ca am castigat si ca merg mai departe. Facand abstractie de unele probleme medicale care imi dau iar batai de cap (parca sunt al ciclu, o data la cateva luni se intampla) si dupa o juma' de zi de munca, am fost la John pentru repetitia generala. In seara asta va fi unul dintre cele mai misto concerte sustinute de mine pe de'o parte si de noi per ansamblu. Ieri am reusit sa slabesc 1,2 kile in conditiile in care vreau sa ma ingras si sa ajung iar la greutatea mea ideala. Asa ca disperatelor care vreti sa slabiti, apucati'va de un sport in care sa investiti placere, timp si ceva bani, si sa'l faceti cu seriozitate, si creati'va un band in care sa topaiti si sa va jucati cu un instrument. 

Pe principiul Du'te bah! va invit in seara aceasta in Club 100Crossroads, situat pe Calea Mosilor nr 100 (aproape de intersectia cu Hristo Botev) la o seara de la blues-rock si ceva mai mult!

Pace Lumina Iubire!

Niciun comentariu: