miercuri, 16 iunie 2010

Sunetul nisipului


Dupa un concert frumos in care mr. Eric Clapton ne'a incantat urechiile si mie si ochii, ne'am indreptat frumos si agale spre casa pentru a'mi lua bestia de pe patru roti, sa'i fac botezul vamaiot pe vara asta. Autostrada libera, consum de 4 l/100 km.. si plictiseala maxima in masina. Nimeni nu scotea o vorba. Pai de ce ar scoate... Bucatele din Oana s'au prelins asa prin masina si au adormit, prin urmare ce era sa mai fac? Dupa ce'am trecut peste canalul Dunarii am tras si eu pe dreapta si mi'am facut un somn de frumusete de 20 de minute. Ajungem si in Vama, dupa un drum lung si intunecat, dar cam racoros.. Domn'e, ce se intampla.... Cand m'am dat jos din masina sa alerg spre mare, am facut 180 de grade si am alergat in masina! Vazusem eu prin Tuzla parca pe un termometru 18 grade Celsius.., dar cu briza cu tot cred ca erau vreo 12. BAH! FRIG!!!!!!!!!!! FRIG AL NAIBII!!! Frig de'ala de 1 mai cand nu mai stii in cortul cui sa te bagi! :D Eu foarte sexi imbracat, in shlapi - slip - mayeul meu negru si aparatul foto. Maselele imi faceau ca toate cele! parul imi statea cum ii stau tzepii unui arici de mare, incercam sa fac poze dar cine sa'mi tina si mie aparatul fix... Era imposibil. Noroc cu inspiratia de a pleca de'acasa cu o patura groasa, asa ca am trantit'o pe plaja si ne'am invelit si inghesuit in ea! Si iese! El! Maretul Soare! Atat de incarcat si atat de luminat si atat de plin de viata! Frumos se inalta de'asupra apei, avand tot felul de forme, de la un soi de fluture la un nor de ciuperca atomica. Absolut superb si sublim acest Soare! Am vazut si rasaritul (m'as duce in Vama numai pentru asta!) asa ca hai la somn. Bah si un somn de'ala fain si linstit cu briza suflandu'mi printre degetele de la picioare aducandu'mi pe langa mirosu de alge si meduze moarte, miros specific in zona Limanu, si mirosul picioarelor mele care mi'a adus aminte ca trebuie sa ma trezesc pentru a aerisi camera. Glumesc, desigur! Nu erau meduze =)). Si dupa ce ne trezim intr'un stil foarte lenes si foarte "ridica'ma ca sa te ridic" ne'am dus pe plaja. Lume multa, copii si mai multi. N'am vazut niciodata atatia kindderi in Vama Veche. Parintii care erau cu 10 ani mai mari decat mine (si ma'ntrista lucrul asta), bunici care incercau prin tot felul de costume de baie sa stea cat mai adunati si sa nu se scurga pe plaja... si copii! Multi copii!! Ne bronzam pe spate, ne ardem pe fatza, cert e ca ne'am imbaiat si ne'am simtit bine, am ras si ne'am distrat.., ba de draperii din New York, ba de cine cu cine doarme si unde doarme.. Cireasa de pe tort de pana acum din Vama a fost o limuzina. Era o limuzina de'aia alba si lunga, de'o folosesc astia pe la nunti, botezuri si parastase, care mergea frumos spre cherhanaua din Vama. Cu limuzina frate! LIMUZINA! Cat despre masinile de lux de la aberatia aia de hotel de vis-a-vis de Corsaru n'are rost sa va mai zis. Aaahh..., era sa uit! :)) Ce'a mai misto faza pe care am auzit'o si sursa este foarte sigura, era un Porche Cayene roshu misto.., acolo la hotelul cu pricina. Partea amuzanta e ca posesorii masinii nu statau la hotel ci.... in cort! :)) Criza frate! Criza mare! Dupa ce ti'ai luat masina in leasing si dai acum la lei schimbati in euro de te ustura, nu'ti mai permiti un all inclusive (masina smechera + hotel) ci stai acum si mananci mustar pe paine. Asa ne trebuie! A fost placut. Iar atunci cand stai pe plaja, cu capul pe prosop/patura si asculti cum nisipul isi face loc sub urechea ta, asculti sunetul nisipului, ai un sentiment de parca insusi Mama noastra ne spune ceva, ne transmite un mesaj. Vocea ei o auzi numai daca iti pleci capul pana pe corpul ei. Plecarea n'a mai fost chiar atat de placuta pentru ca eu eram (si sunt si'acum) ars pe piept si abdomen, iar centura de la masina n'a mai fost trasa de data asta. Coada de la Murfatlar pana in Cernavoda.., am vazut si un traseu mai nou, dar care te scuteste de stresul de'a sta mai mult si'a merge mai putin... Din Murfatlar faci stanga si te indrepti spre Medgidia, si daca la un moment dat n'ai intrat pe un sector plin de gropi inseamna ca ai ratat experienta vietii tale :)). Ideea e ca trebuie sa intrii prin sudul orasului, si ajungi la sensul ala giratoriu de la Medgidia. Dupa ce'ai trecut si de ala, nu mergi pe drumul normal, in loc sa faci stanga (asa te duce drumu') mergi inainte si intri prin nordul orasului Cernavoda, iesind chiar la sensul giratoriu de la iesirea de la A2. Un dush rece ca gheata a fost insuficient pentru caldurile mele, dar am rezistat eroic in fata aberatiei de caldura din orasul acesta plin de gogomani care ne conduc!

Pace Lumina Iubire!

P.S.: maine e concert in crossroads! V'astept acolo! Am zis!

P.S2: mai multe poze gasiti pe contu' de facebook si sapt asta si pe www.leulphotograf.blogspot.com

Niciun comentariu: