joi, 10 iunie 2010

Sezon deschis


S'a deschis sezonul la... toate. Bine, s'a deschis demult dar acum a ajuns si la mine. S'a deschis sezonul la mare, la munte, la prosti, la concerte, la fuste scurte. la filme bune.. Apropos de filme: am fost la Printul Persiei, despre care am scris aici. Bai fratilor, astia de la Hollywood nu se documenteaza deloc cand fac un film? Adica daca tot faci un film care sa fie de renume mondial si caruia i se face o super reclama, documenteaza'te asupra aberatiilor pe care le bagi in filme. Si la persanul asta au fost probleme de istorie si la Robin Hood au fost probleme.. Criza criza, dar biblioteca e deschisa. Oricum, nu ma mira nimic, pentru ca oamenii de rand (Doamne ajuta, cititorii mei nu sunt asa) nu stiu sa se uite decat la culori si la (d)efecte speciale, uitand firul povestii si fiind total dezinteresati de ceea ce vad pe perete.

Nu te mai mira nimic in ziua de azi, ba mai mult.., incepe chiar sa te amuze chestiile pe care le vezi sau le auzi sau citesti. Azi spre exemplu am fost la o policlinca pentru a luat niste medicamente pentru taica'meu. Doua ore am stat pentru doar 7 minute de treaba efectiva. Doua ore! Va dati seama ce inseamna asta? Si m'a amuzat teribil cum se certau pacientii intre ei care cum a venit, dar uitau de faptul ca e cu programare acolo si ca daca ti'ai ratat ora de programare asta e. Chiar si'asa, va dati seama cum e sa stai doua ore pentru 7 minute? :)). Ajungi acasa si auzi la stiri ca nu stiu cati copii de scoala generala au primit amenda de la FISC pentru ca n'au platit impozitul pe venit pe anul trecut, ca au jucat teatru si au fost platiti pe tot anul 2009 cu suma de 300 ron. Hilar! Sambata am fost in club si am fost placut surprins de intalnirea cu vechi colegi de liceu, oameni cu care am impartit holul, wcul, am poshtit tigarile iarna, mergeam in acelasi bar, radeam si faceam mistouri impreuna.. Nice memories! Si'am avut asa o revelatie ca m'am dus pe ziua si am iesit cand Soarele era destul de bine ridicat, si am stat eu asa si ma gandeam ca imi seamana a Vama chestia asta. Prin urmare, maine plec in Vama! Fara proiecte, fara programari, fara munca, fara.. Doar eu, nisipu si marea! Ceea ce va doresc si voua!

Si ca sa ne mai amuzam putin, va invit sa radeti:

Pace Lumina Iubire!

P.S.: Nu uitati, concert joi, 17 iunie orele 2100 in Crossroads.

Niciun comentariu: