sâmbătă, 5 iunie 2010

Allah mai!

Aseara am fost si eu in Filos din Grozavesti sa mananc o pizza si sa ma acresc cu o limonada. Doamne ce frumos.., sa stai afara pe un scaun, la o masa simpla, cu mandra, si sa incepi sa razi si sa'ti imaginezi diverse chestii.. Si cum stateam la masa si povesteam de prin lumea larga, la masa de langa noi erau 6 libanezi/israelieni/arabi... Oricum, ideea era ca astia vorbeau tare. Aveau sonorul foarte ridicat. Jucau carti, ceva in perechi, total neinteresant si total neamuzant. Si totusi.. La un moment dat am crezut ca or sa'si scoata sabiile si pistoalele si'or sa inceapa sa faca muschi file in sange. Motivul? Ab hulal dezj edrjj fuhasdnd sdnoihjnm oafdh, dajodah. N'ati inteles nimic, foarte bine, nici eu nu stiu ce'am scris. Era o chestie pentru jocul de carti, nu s'au inteles aia dintr'o echipa si naiba stie ce'au zis, in orice caz, cand i'am vazut ca se cearta si ca se ridica trantind scaunele, am ramas cu pizza 'n gura si cu ochii cat cepele, strangand destul de tare de cutitul pe care'l aveam la'ndemana. Pai daca stai de vorba cu oameni din zonele alea aride, ramai naibii surd. Astia urla si se scuipa intre ei cand vorbesc si ai impresia ca ei mereu se cearta. Ma intreb cand sunt trandrii si afectivi cum isi exprima aceste sentimente? :)) Va imaginati?

Pace Lumina Iubire

Niciun comentariu: