duminică, 11 aprilie 2010

Ca la 18 ani

Cred ca am imbatranit. Ori asta, ceea ce este foarte trist si parca nu'mi vine a crede, ori lucrurile au capatat in jurul meu o super viteza. Sunt un om care frecventeaza destul de des un club din centrul orasului astuia plin de gogomani si vad destule lucruri interesante, noi, ciudate etc., dar ce am putut sa vad zilele trecute acolo m'a lasat.. puf! Obosit dupa cateva ore de zdranga-zdranga la sala, primesc un telefon in care sunt rugat sa fac un act de prezenta in locatia mai sus amintita, invitat fiind de o fata care isi sarbatorea cele 18 primaveri acumulate (la multi ani sa ne traiasca). Cum inca nu ajunsesem acasa am zis da, de ce nu, inca nu e miezul noptii. Prin urmare pe la gratioasele ore 23 aterizez acolo. Clubul era rezervat, ma rog, partea unde se poate dansa si intru fara nici un fel de retinere. Ma asteptam la pushtime acolo, doar facea o fata 18 ani, deci eram oarecum pregatit psihic. Dar nu! Nici nu intru bine ca o tipa era efectiv carata/tarata de alte doua muze care nici ele nu prea le'aveau cu directia, tipa din mijloc fiind efectiv praf si pulbere facuta. Zic ooookkkkkk, asta nu vezi in fiecare zi. Oare am nimerit bine? Pai da, ca persoana care m'a invitat era acolo, in mijlocul multimii. Am nimerit exact cand era se punea de tort. Apoi suprema uimire: roboti de lumina, laser, muzica house sau haos, tineri care nu se mai puteau tine pe picioare dar de sticla de gin sau votka da, tineri care erau sparti si fumati, tineri care scapasera de jugul parintiilor si s'au alcoolizat pana si'au facut ficatu' praf! Dar ce mai conteaza, cand esti tanar lumea intreaga ti se pare ca ti'e la picioare si ca tu esti cel mai tare din regiune! Bah, si eu am cazut sub masa si nu o data, si eu m'am distrat (si inca o fac) si eu am facut 18 ani, dar parca totusi..., era altceva. Din cate mi'aduc aminte, atunci cand am facut 18 ani am fost cat se poate de cerebral. Diferenta dintre mine si ei este de 5 ani, asta este cel mai trist. Ei la 18 se distreaza si inteleg distractia cum eu nici acum n'o inteleg si cum nu inteleg, careva sa zica, nu o practic! Nu?!? Si cu toate astea ei sunt cei care erau intr'o stare ultra avansata de extaz, avand sange in alcool foarte putin. Din fericire, la un test sangvin, ar fi trecut testul medicilor de la dezintoxicare, din pacate, la un test al Politiei careva sa zica, n'ar mai fi pupat carnet de conducere cateva luni. Asa se distreaza cei mai mici decat mine (si nu cu mult!) acum? Cu mult, excesiv de mult, alcool? Tigari din comert si nu numai? O jumatate de ora trista si absolut terifianta!

Un comentariu:

Sasha Fierce spunea...

sa-ti bagi locatia aia undeva....bai tata bai, de cate ori trebuie sa va spun si tie si altora ssa nu mai folositi locatie cu sensul de loc, pozitie...pentru ca de fapt inseamna chirie platita pt anumite lucruri luate temporar in folosinta...ce mama dracului aveti cu locatia aia....nu-ti mai citesc postul ca m-am infuriat....fudge...