luni, 19 aprilie 2010

Ei bine, se poate!

Seria in care Leul care Tace incepe sa raga continua! Pazea!

1. Intr'un oras in care daca mergi pe strada trebuie sa faci slalom printre gunoaie, gropi si animale din aria urbana, daca te uiti pe sosea vezi multe masini in care zace un singur om, se intampla sa mai vezi si oameni pe bicicleta. Proiectele de dat la pedala incepe sa se faca auzit si prinde contur, mai trebuie doar aranjat orasul astfel incat sa incapa si cei pe doua roti. Sunt curios daca bulevardele care se nasc acum (sunt in chinurile facerii momentan) cum ar fi cel cu podul Basarab (se termina anul asta?) si cu Uranus au si pista pentru bicicleta si/sau banda speciala pentru utilitati rapide (politie, salvare, pompieri etc). Adica daca tot faci o treaba noua si o iei de la zero, macar fa'o cu cap! Si incepi sa mai ridici ochii din pamant, lucru pe care romanii au uitat sa'l faca, si observi si biciclete. Iar daca te duci pe la licee observi cu admiratie faptul ca exista multe bicicleta care stau si isi asteapta stapanii in parcarile lor. Ma intreb oare de ce nu exista si parcari pentru bicle special amenajate din 100 in 100 de metri. Ar fi foarte practic si ar promova si mai mult treaba asta pe doua roti. Si daca stii ca esti un amarat de corporatist si ai posibilitati fizice, de ce sa nu te folosesti de acest mijloc de transport foarte eco si foarte bun, care'ti ofera pe langa sanatatea fizica, si cea psihica, pentru ca nu mai stai ca tampitu minute intregi in trafic iar mai apoi sa iti gasesti loc de parcare. Si pentru soferii astia fitzosi si pitziponci, este parcari private ba tzaranilor! De exemplu la mine in zona e una imediat dupa British Council, cu 2ron/h, parcare care e GOALA! Dar bulevardul e plin! Daca tot suntem atat de puturosi, ar trebui sa se faca terase de tip Drive-In, pentru ca oricum animalele astea pe care le gasim in atlasul de la Guerilla ar fi in stare sa intre in terasele de pe Smardan de exemplu, pana langa masa.

2. Am impresia de ceva timp ca sunt cam singur si/sau intru intr'o rutina absolut cretina. Incep sa ma cert si incep sa fiu din ce in ce mai nesimt cu lumea din jur pentru ca sunt mult prea satul de oameni care nu cunosc fie gluma, fie seriozitatea, fie secretosenia, fie dialogul. In conditiile in care spui niste lucruri si iti anunti omul cu care vorbesti ca treburile alea raman acolo, la masa, de ce mama ma'sii incepi sa ciripesti? Sau daca spui ca la o ora anume ne intalnim sa facem o treaba, iar eu ca om responsabil ce ma aflu aterizez la ora exacta, tu cel care ai propus intalnirea esti in chiloti si sforai curgandu'ti suav balele pe gura cracanata, pentru ca pe nas nu mai poti sa respiri de la atata tutun? Revenind, am impresia ca de ceva timp sunt cam singur si incepe sa'mi displaca treaba asta. M'am obisnuit cu voi, oamenii din jurul meu, si incepeti rand pe rand sa mi'o dati in freza intr'un mod absolut original, punandu'ma in situatii jenibile fata de unii si fata de altii. Ati auzit de coloana vertebrala? Tind sa cred ca aveti cifoza! 

3. Ghinioanele ma bantuie si in acest inceput de saptamana. Afara ploua, si astia anunta ca baga ploaie inclusiv miercuri, ceea ce sux, ca vroiam sa merg la film in Drive-In (nu de lene, ci pentru ca'mi place ideea!). Nu stiu daca se proiecteaza ceva pe ploaie.. Azi am primit o "felicitare" din Austria in care sunt anuntat ca am de plata 400 euro pentru investigatiile facute in spitalul din Schwaz. Pai de ce imi vine mie foaie acasa, in conditiile in care mi'am facut asigurare medicala? Oare cei 400 de euro nu intra in cei 5000 pe care i'am platit pentru situatii de genul asta? N'am inteles exact ce s'a'ntamplat, prin urmare maine va trebui sa fac cateva drumuri pe la asigurator, sa imi explice ce si cum. Partea misto e ca dupa o saptamana plina de evenimente mai mult sau mai putin amuzante, acum incep sa rad la chestii de genul asta. Prin urmare, viata e frumoasa! Oamenii din ea o fac maro!

Pace Lumina Iubire.

Niciun comentariu: