joi, 1 aprilie 2010

Curatenia de Paste

In primul rand am o dilema: cum se scrie corect, Pasti sau Paste? Am auzit crainici TV cu ambele variante, dar si preoti cu ambele variante... Deci..., cum e corect din toate punctele de vedere?

Imi provoaca o lene si'un sictir total sa fac curatenie de Paste/Craciun/Vara/Toamna/Iarna/Primavara/sau_mai_stiu_eu_ce_alte_momente_de curatenie_sunt. Adica de ce sa fac eu curatenie generala, cand oricum in fiecare saptamana eu dau cu aspiratorul? Ce naiba sa curat acum? Sa curat curatenia din weekend? Nu vad rostul si ideea acestei curatenii colosale. Maica'mea e si mai tare, maica'mea sta cu mopu' in mana si la TV ruleaza fin (ha ha ha) slujba de Joia Mare. Pai asta nu'i pacat? Adica nu mai bine te duci tu frumos la Biserica si participi trup si suflet la slujba? Triseaza maica'mea, se crede Napoleon. Si cu toate astea, de ce sa fac o super curatenie, cand oricum eu saptamana trecuta tocmai am dat cu aspiratorul? Maica'mea este maestra in curatenie, de 40 de ani numai asta face! Ea vede si dupa colt praful si paianjenii, ceea ce pe mine ma uimeste. De ce sa muti canapelele ca sa dai cu aspiratorul cand oricum nu deranjeaza pe nimeni? Nu mai bine dai cu aspiratorul pe sub canapele? NU! Pentru ca praful este atat de mare incat la un moment dat se va revarsa pe langa canapele, prin urmare dam canapelele si facem curat cum trebuie. Urmeaza biblioteca. C'moooon! Unde scrie in Biblie ca trebuie sa ai casa lux, cand deja ai o casa curata? Mdeah! Mai am de dat cu aspiratorul pe la mine in camera si gata!

Un comentariu:

Ardeia spunea...

esti un trantor... bine ca ai o albina in casa... bzzzz:))