marți, 6 aprilie 2010

Cronici postpascale

A trecut si sarbatoarea de Paste. Lumanarea pe care o luasem cu mine la Biserica inca arde la mine in camera, langa geam. Iar eu mi'am scos ghipsul de la mana. Muhaha! Sunt gata sa reincep munca, chitara, si in special critica la adresa celor din jur. Stateam acum cand luam masa, mic dejunul la ora 1230, ca perioada de dupa Paste este tot un fel de post, ca tre sa mananci numai drob, oua (oo :))), ciorba de miel, chestii de'astea, pentru ca te'ai stresat atat de mult in joia, vinerea si sambata mare, incat ai facut o groaza de mancare si'acum ce faci cu ea?!? Doar n'o arunci?! Prin urmare, treci si basculeaza! 

Vroiam sa va scriu despre probleme cotidiane, de exemplu ieri a fost un cutremur de 7.2 in Mexic aproape de granita cu California. Si iar vin si trag un semnal de alarma zicand ca planeta asta sufera si noi nu stim cum sa facem sa sufere si mai mult. Se zguduie si se macina, iar noi grabim parca voluntar inceputul sfarsitului. Alta stire care ocupa spatiu pe mediafax este exodul penelistilor catre pedelisti sau independenti, punandu'se accent pe "curvasaria" din politica. O alta stire dementiala mi se pare cea in care ANDPul spune ca situatia drumurilor din Romania nu este chiar asa de grava precum pare, chiar daca 80% din soselele patriei sunt precum Luna. Traim intr'o tara frumoasa condusa de niste tantalai. Imi pare atat de bine ca l'am injurat si ridiculizat pe mr. Berceanu fata'n fata, mi'a facut acea sambata mult mai frumoasa. 

2 comentarii:

Sasha Fierce spunea...

Da' de ce ai avut ghips? hmm...i missed that one...

leul care tace spunea...

Pai crezi ca excursia din Austria s'a lasat fara urmari? :)) Scrie in postul despre excursia din Austria ce'am patit. :D