vineri, 30 aprilie 2010

Dincolo de orice Vama



Pentru toti cei care va duceti in Vama de 1 Mai, pentru toti cei care mergeti la munte de 1 Mai, pentru toti cei care nu trebuie sa stati in oras din diverse motive de job/familie/financiare, pentru voi toti... va doresc vreme faina si fara evenimente neplacute. Pentru prima data de cativa ani buni, acest 1 Mai muncitoresc il voi petrece cum altfel decat prin munca! Ca doar de'aia e muncitoresc! Prin urmare, in loc sa ma distrez si sa imi scald picioarele in apa si privirile la dominitele din jur, eu stau si ofer tratament pentru persoanele cu diverse probleme medicale. Si da, economisesc timp si bani pierduti pe drum si ma pastrez pentru vara. Apropos de Vama si de cheltuieli, sun zilele trecute in satucul ala sa rezerv si eu o camera (pe'atunci stiam ca merg :))), si'am zis ca sunt dispus sa arunc 70-80 de ron pe camera, deci daca imultesc cu 2, ar fi venit o camera de 140-160 de ron/noapte. Oricum nu dormeam eu cine stie ce, dar faptul ca la intoarcere conduceam cu soarele in ochi, am zis ca prefer sa am confort. Si incep eu sa sun in stanga si in dreapta si ajung la o cazare (era ultima pe lista si era si cea mai scumpa) pe plaja intre Corsaru si Ovidiu, unde stiam ca anu' trecut scorul a fost de 150. Ei bine acum costa 270 de lei/noapte! Si'am zis: doamna, ce oferiti de banii astia? Ca eu cu 70 de euro stau in centrul Parisului la 3 stele cu mic-dejun inclus, si e Paris... Deci ce oferiti? "Pai da, dar stiti ca e criza si nah.." Tocmai pentru ca e criza pretul ar fi trebuit sa fie undeva la 100 dak anu' trecut a fost 150. Ca nu e criza numai la dumneavoastra, ci si la mine! Cu respect, succes! Ma indoiesc ca femeia si'a gasit un chirias la banii astia. Dar oricum ai privi lucrurile asta e nesimtire si furt pe fatza frate! Nu e posibil ca tu sa ceri cat un hotel de 3 stele din centrul unui oras mai mult decat interesant, si sa nu oferi nimic! Doar un pat, un TV si o terasa cu vedere la mare. Dar de ce ai cere atat de mult? Pentru cort e mult prea frig, si oricum..., in timp am ajuns la concluzia ca vin toti cretinii si distrushii si looserii in Vama si fac mizerie si lasa chistoacele de tigari pe jos si arunca sticlele de gin, whisky, vin si bere pe plaja, dimineata aratand plaja aia ca dupa o tornada. Suntem prea batuti in cap ca sa mergem sa stam la cort frumos si civilizat si sa nu lasam mizerie, pentru ca aceasta statiune este a tinerilor. Iar daca tinerii arata precum statiunea, e grav!

Pace Lumina Iubire!

Niciun comentariu: