sâmbătă, 22 mai 2010

Luca si cu Tanta stau la Stere



Dupa 4 ore de condus prin ploaie crunta combinata cu nori extrem de inspaimantatori si soare dogoritor, faptul ca stau acum la mine in camera, camera mea cea mare si frumoasa din plaiurile mele natale, ma face sa ma simt relaxat si oarecum destul de incarcat. Vroiam sa va povestesc niste lucruri care s'au petrecut ieri.
Pe principiul Du'te bah! am fost aseara in Club Twice, acel club de fite care am inteles ca vrea sa se rebranduiasca, sa scape de renumele dat. Fara prea multa reclama la strada si chiar daca mergeai pe strada aia tot nu stiai ce se intampla acolo. Ei bine, in Club Twice au cantat baietii de la Timpuri Noi. Dar haideti sa va spun cum e prin clubul asta. Am intrebat ca orice muritor de rand care n'a calcat in viata lui in astfel de club si nici nu cred ca o sa mai calc, cum ajung si io la concert. "Aaaa, da..., mergi pe'aici, faci dreapta, cobori si pe urma urci." Ok.., cat de greu poate sa fie?!? Aparent destul de greu. Nu mi'am imaginat ca un club poate sa fie atat de intortocheat. Cum adica frate cobori si urci? Pai pentru ce am mai coborat daca tot trebuie sa urci inapoi? Iar faptul ca treci prin fata camerelor care'ti ofera placerea usurarii corpului (toiletele) nu face decat sa'ti dea incredere in primirea clubului. Club de fitze, treci pe langa cacati (scuzati expresia) ca sa ajungi la smecherashi :)). Dupa ce'am coborat si am urcat era sa ma impiedic de o galeata care.... aduna apa care se prelingea de sus. Ceea ce mi s'a parut super tare! Club de fitze. :)) Si dupa ce trecem printr'o curte (cred) care ar putea fi mult mai bine exploatata si mult mai bine promovata, urcam iar niste scari si ajungem la locul evenimentului. Si ma gandeam ca daca nu ai un GPS acolo, nu stii pe unde sa mergi si cum trebuie sa iti croiesti drum pentru a ajunge acolo. Si intr'un final ajung acolo. Primesc un CD din partea casei cu formatia care o sa cante, CD pe care o sa'l ascult maine si nu stiu daca o sa'l gasiti pe piata (la cum arata carcasa cred ca e doar asa..., de promovare). Lume multa, lume de'asta de'o vezi la TV si prin ziare, tineret care pentru modestul pret de 10 lei, a venit sa vada veteranii de la Timpuri Noi. Si incepe concertul. De intrat pe scena intra unul dintre cei mai buni chitaristi ai patriei, Dan Iliescu care a prezentat o piesa nasoala. Versuri de'alea mai cretine de felul lor..., mai bine baga mai multa solistica. Si rand pe rand intra membrii formatiei, adica un tip nou la butoane si laptop adica programming (Florin Tuliga), un bassist oarecum mai nou (Vlad Sateanu), un acelasi vesnic tobar (Andrei Barbulescu), si la voce..... Alexe(T. - asa scrie pe cd :D). Cum Alexe? Da' Artanu a ragusit? Alexe asta a cantat la Sfinx si apare si pe 4Motion-ul Irisilor..., anyway, no name pentru mine. Si'acum prestatia noii formule de la Timpuri Noi? Destul de ok, avand in vedere ca au pastrat linia melodica a vechilor si arhiconsacratelor piese iar cele noi sunt rock frate, avand in vedere si faptul ca timbrul vocal al noului vocalist este apropiat de mult mai celebru Artanu, iar Iliescu a devenit noul purtator de cuvant al formatiei si prin urmare avem o noua identificare a bandului (pentru ca pana acum Timpuri Noi era egala cu Artanu iar in spatele lui Iliescu si chitara). Si totusi trebuie sa revin la Alexe. Si pentru a reveni la Alexe trebuie sa fac o aducere aminte. Va place vocea lui Cotabita? Perfect, si mie! Va place sa'l vedeti pe Cotabiti cum canta? Genial, nici mie! :)) Asa e si cu Alexe asta. Oh Doamne, baiatul asta ar trebui sa invete miscari scenice mult mai inteligente decat cele prestate in Twice. Oricum, una peste alta un concert bun si frumos, mi'era dor de TN, mi'era dor de piesele lor cu foarte mult subinteles. Era sa uit.. era un tip la concert, in fata acolo, langa scena, care a dansat tot concertul. Macar daca dansa organizat si bine, dar era foarte razna si haotic, cu diverse piruiete, cu o imitatie de pasi de D'n'B, oricum..., baiatul era pe DuraCell! Au concert saptamana viitoare in MTR, si va doresc sa mergeti. Iesirea din club a fost la fel intortocheata ca si intrarea. Pentru cei care vor sa aterizeze acolo, le recomand busola. 

Pace Lumina Iubire!

P.S.: n'am gasit poza pe net cu noua formula a bandului intr'un format rezonabil, iar pozele de la concert o sa le gasiti pe ForeverFolk.
P.S.2: nu'mi place cdul pe care l'am primit, "Timpuri Noi (2010) - Editie Speciala, Live in Studio".

Niciun comentariu: