vineri, 7 mai 2010

Mai traieste?

N'am mai scris demult si lumea ma da disparut. Ori nu ma mai vede la fatza, ori nu mai raspund la telefoane, ori nu mai scriu pe bloguri.. Pai ce sa'i faci? Constati ca timpul trece pe langa tine fara sa'ti zica mare lucru, sau sa'ti arate. Dar gata! Maine se incheie un ciclu nesperat de lung plin de ghinioane si decizii grele, care mai de care mai importante. Din pacate nici in Brussel nu ma mai mut, sau mai corect spus, din pacare nu mai plec din tara anul asta cel putin, prin urmare in 365 de zile cel putin de rabdat incapacitatea si incultura celor din orasul acesta. Asa ca sper din suflet sa o tai prin alte moduri, regulamentare totusi. Noroc cu unii care stiu sa traiasca si sa se distreze. N'am nimic de zis in mare parte. Vazand partea buna a lucrurilor, azi se insoara Dan ( =)) ), si dupa ce scap si de chestia asta ma pot declara in sfarsit relaxat.. Da, mai traiesc! Si ma bucur tare ca inca n'au inviat aia din neamul tzantzarenilor. Aaa, era sa uit. Voi ati vazut Lord of the Rings? Normal ca da! La cinema sau acasa, toti l'ati vazut. Ei bine, intr'o seara m'am gandit sa ma uit la LOTR2, pentru ca imi place foarte mult si stiam filmul, deci era numai bun sa adorm cu el.. Dar am ramas uimit cand am vazut scene noi care nu au fost proiectate atunci la cinema. Uitati'va ca atunci o sa intelegi foarte multe din poveste. Pana una alta, s'auzim numai de bine!

Pace Lumina Iubire

Niciun comentariu: