joi, 20 ianuarie 2011

Romanii si benzina

Ma amuza teribil ca romanii s'au gandit la un protest in ceea ce priveste costul benzinei. Am inteles initiativa, am inteles ca suntem furati, cu totii stiam chestia. Ceea ce foarte multi n'au inteles este ca daca miscarea asta nu o fac companiile si firmele care se plimba mereu cu masina, nu o sa rezolve nimic. Degeaba nu alimentez eu pret de 3 zile (eu si inca 100 sa zicem), daca mi'am facut plinu' cu 2-3 zile inainte. Si degeaba nu alimentez eu 3 zile daca exista persoane care sa alimenteze masini care sug benzina precum sugativa cerneala. Si sa'mi explice si mie acele minti luminate care au pus la cale protestul, cum de pe soselele capitalei noastre sunt sute de mii de masini azi? Care stau la semafor? Pai eu ieri am facut juma de ora de la mine pana la Petromul de la Caragiale! De ce? Pentru ca lumea mergea la munca. Ei bine, cati dintre aia au posibilitatea sa circule si cu metroul? Destui! Cati dintre ei merg cu masina doar din lene? Si mai destui. Haideti sa fim seriosi. Intr'un stat in care nu ne autorespectam si nu avem grija de noi ca persoane singulare iar mai apoi ca mase populare, nu ai cum sa intelegi ca daca ai posibilitatea de a merge la munca cu metroul, ia naibii metroul! Si 3 luni pe ani bicicleta! Ca nu e durere chiar asa de mare sa dai acolo la pedale sau sa te tii de o bara. Dar daca nu suntem civilizati si nu stim sa ne respectam, nu avem cum sa facem ceva. Mi s'a parut o prostie atat de mare cand si presa scrisa avea titlul pe prima pagina cu "Nu alimantati pe 17, 18 si 19!" Si daca nu alimentezi 3 zile ce crezi ca se intampla? Ia tine'ti masina in parcare 3 luni sa vedem atunci ce se intampla?!?! Ca sa faci ceva la o scara asa de mare, trebuie sa ai si creier, nu numai cap!

Pace Lumina si Iubire

Niciun comentariu: