luni, 3 ianuarie 2011

Cineva e sus si nu doarme!

Conform legii echilibrului universal, vorba aia a mea ca "cineva e sus si nu doarme!" se aplica. Si cand ma refer "sus", nu ma refer la vecinu' de de'asupra daca ai, ci la Barbosu' care sta si vegheaza acolo Sus. Prin urmare, ziua mea de ieri trebuia sa fie una linistita, cea mai linistita si puturoasa si lenoasa zi din saptamana: Duminca! Ma trezesc in camera cu o mama care ma anunta ca ei pleaca la Biserica si pe urma in Hornbach, si'o tratez cu un mare intors pe partea cealalta. Trec orele, aterizeaza si ai mei, si taik'meu vine la mine si zice: "hai ca avem treaba!". Well, daca nu'l stiti pe tata leului e pacat, pentru ca e un mic ursulet pufos care atunci cand zice "hai!" tre sa te conformezi ca are laba grea :D. Si care era fenomenala treaba? Sa zugravim intr'o camera!!! Pardon? Da, tzaca paca - pata-pata-pon! zugravim repedete si gata! Bah, ca aveam un chef sa stau in pat si sa ma uit la diverse filme, sau sa ma apuc naibii de urmatorul capitol la dizertatie, sau pur si simplu sa stau, nu interesa pe nimeni. Si'am inceput sa rad si sa'i spun cu zambetul pe buze: "E DUMINICA!!!" Absolut irelevant! Nu intereseaza pe nimeni ca e Duminica, mai ales cand e atata treaba de facut si prea putin timp pentru a le face pe toate. Uimirea mea a fost cu atat mai mare cu cat si maik'mea era pusa pe treaba. Si facem noi camera initiala, dar pentru ca taik'meu a avut un chef extraordinar de munca (ce face plictiseala din om) imi zice "vrei sa facem si sufrageria?" dar cu un ton asemanator "hai! sa facem si sufrageria". Unfreaking beliveble, ne'am apucat si de sufragerie! Si cand mi'era lumea mai draga, se aude pe hol un "In Iordan, botezandu'te Tu, Doamne"... Mi'am facut o cruce, am inceput sa ma uit la amandoi care erau cu privirile speriate si incep sa rad. "Nah! C'o vint si popa! No mama, ce ne facem?" - cu un zambet larg pe fatza. Am deschis si usa, am pupat sfanta Cruce, mi'o dat cu iarba prin cap si l'am invitat pe preot cu cantaru' in casa. Privirea preotului a fost epica! I s'a schimbat fatza, n'am crezut ca voi vedea ceva de genul asta. Nu ne'a certat, asa cum ma asteptam, spunandu'ne ca "lenea este un pacat mai mare!". Oricum, faptul ca noi zugraveam Duminca, si a venit preotul sa ne boteze casa in toiul "petrecerii" noastre nu m'a facut decat sa exclam intr'un final ca
Cineva e sus si nu doarme!

Pace Lumina si Iubire!

Un comentariu:

Alexa spunea...

Hahaha...true! Cineva e acolo sus si nu doarme!
Iti urez zile pline de leneveala si mult timp liber, leule!