marți, 4 ianuarie 2011

Zambiti va rog!

Imposibil sa nu fi mers la stomatologie sau dintzar, cum imi place mie sa ii spun. Iar daca nu ati mers si sunteti de'o seama cu mine, ar fi cazul sa aterizati pe'acolo. Si cei care ati fost, stiti cum arata un astfel de cabinet: o camera mare, cu un scaun si diverse aparate si chestii care fac viata criminala de'a dreptul si bineinteles o alta camera pe post de salon de asteptare. Pana aici toate bune si frumoase. Ei bine, azi am aterizat pe la un amic dintzar, care are cabinetul lui, la o superoferta sa'mi verifice fasolea. Ajung acolo, ma dezbrac si ma instalez frumos pe scaunul din salonul de asteptare, asteptand asa cum e firesc si civilizat, sa fiu chemat inauntru. Si cum admiram eu linistit ce era pe'acolo (planse, carti, reviste).. imi pica ochii pe o revista de pe masa. Frumoasa, lucioasa, de toate cele, care incepea cu un "P" frumos stilizat si se termina in "ouse". Nu vedeam tot cuvantul pentru ca era acoperit de alte reviste. Curios din cale-afara, cu doua degetele ridic sfios revista, temandu'ma de ceea ce urma sa vad: Penthouse! Raman pietrificat, uitandu'ma lung si foarte serios, cu tenta medicala la acea revista. Ce cauta asa ceva intr'un cabinet stomatologic??? Nu ca m'as fi suparat sau ca sufeream ingrozitor de tare pentru ca era asa ceva pe masa, dar totusi :)) Era o chestie care ma macina si chiar vroiam sa stiu ce si cum. Interesant a fost ca in momentul in care am ridicat ochii, persoana din fata mea care astepta si ea, tot un tip, rasfoia cu mare atentie un Playboy. "What the fuuuucccckkkkk?????????" - imi spusesem in gand. Cum adica Penthouse si Playboy? Raman blocat cu Penthouseul in mana, ala de vis-a-vis se uita la mine si zambeste, zambesc la randu'mi si pun revista jos, stupefiat fiind. Sunt chemat inauntru de catre o tanara domnisoara care arata rezonabil. "La multi ani! si bla bla bla" si il intreb pe baiatul asta:

"Bah frate, ce'ti veni de'ai aruncat printre altele un Playboy si un Penthouse?"
Domn'e, stii cat de greu e sa convingi barbatii sa vina la stomatologie?
"Asa, si?"
Pai si'acum nu intri cu un zambet larg pe fatza!?!   :D

Rasete si voie buna! Ce inseamna marketingul domnule! :))

Pace Lumina si Iubire va doresc!

Niciun comentariu: